covid ATI spital terapie intensiva coronavirus INQUAM Photos Virgil Simonescu

Stiri – Starea de sănătate a unui pacient s-a agravat imediat după administrarea dozei de rapel a vaccinului Pfizer / CNCAV spune că deteriorarea stării acestuia este cauzată de bolile cronice ale bărbatului, iar asocierea cu vaccinarea reprezintă o coincidență

Stiri – Starea de sănătate a unui pacient s-a agravat imediat după administrarea dozei de rapel a vaccinului Pfizer / CNCAV spune că deteriorarea stării acestuia este cauzată de bolile cronice ale bărbatului, iar asocierea cu vaccinarea reprezintă o coincidență

Starea de sănătate a unui pacient de 64 de ani, dependent de dializă s-a agravat imediat după administrarea dozei de rapel a vaccinului Pfizer, însă CNCAV spune că, din informațiile de până acum, deteriorarea stării acestuia este cauzată de bolile cronice ale bărbatului, iar asocierea cu vaccinarea reprezintă o coincidență.

Comunicatul CNCAV:

Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București (DSPMB) și Institutul Național de Sănătate Publică (INSP)…

Mai multe detalii aici: Starea de sănătate a unui pacient s-a agravat imediat după administrarea dozei de rapel a vaccinului Pfizer / CNCAV spune că deteriorarea stării acestuia este cauzată de bolile cronice ale bărbatului, iar asocierea cu vaccinarea reprezintă o coincidență

Publicata la data 2021-02-22 20:56:15

seo marketing solutions